Adalet Bakanlığı Personel Genel Müdürlüğü Sözleşmeli Zabıt Katibi İstihdamı Sözlü Sınav Nihai Başarı Sonuçları
SÖZLEŞMELİ ZABIT KATİBİ ALIMI SÖZLÜ SINAVINA KATILAN ADAYLARIN DİKKATİNE
Adalet Bakanlığı Personel Genel Müdürlüğünün 31.07.2025 tarih ve E-35847523-902.03-600/19529 sayılı “1.500 Sözleşmeli Zabıt Kâtibi İstihdamı Sınav İlânı” ile Küçükçekmece Adliyesi için 68 genel mezuniyet, 17 öncelikli mezuniyet olmak üzere toplamda 85 sözleşmeli zabıt katibi alımı için sınav izni verilmiştir.
Verilen sınav izni sonucunda; 29.09.2025 ve 30.09.2025 tarihlerinde yapılan sözlü sınav sonuçlarına göre;
-Genel mezuniyet kontenjanı nihai başarı listesinde yer alan ilk 68 adayın "BAŞARILI-ASIL" olarak, 69. sıradaki adaydan 127. sıradaki adaya kadar (127.aday dahil) toplamda 59 adayın "BAŞARILI-YEDEK" olarak başarılı oldukları,
-Öncelikli mezuniyet kontenjanı nihai başarı listesinde yer alan ilk 17 adayın "BAŞARILI-ASIL" olarak, 18. sıradaki adaydan 26. sıradaki adaya kadar (26.aday dahil) toplamda 9 adayın "BAŞARILI-YEDEK" olarak başarılı oldukları anlaşılmış olup aşağıda ilan edilmiştir.
Sözlü sınav sonucu “BAŞARILI –ASIL” olan adayların 01.12.2025 gününden itibaren 15.12.2025 günü mesai bitimine kadar ilan ekinde belirtilen evrakları şeffaf kapaklı mavi dosya içerisinde listedeki sıralamaya uygun olarak eksiksiz hazırlamaları ve Küçükçekmece Adli Yargı İlk Derece Mahkemesi Adalet Komisyonu Başkanlığına (Küçükçekmece Adliyesi 8. Kat, 840 nolu oda) teslim etmeleri gerekmektedir.
Sözlü sınav sonucu “BAŞARILI - YEDEK” olan adayların bu aşamada evrak ibrazına ihtiyaç duyulmamaktadır. Başarılı-asıl adayların yerlerine istihdamı düşünülen yedek adayların evraklarına ihtiyaç duyulması halinde sırası ile ilgili adayla Başkanlığımızca iletişime geçilecektir.
İstanbulda ikamet edenlerin evraklarını elden teslim etmeleri gerekmektedir.
Evraklarını elden teslim edecek olan adaylar; istenilen evrakların 2'şer nüsha fotokopileri ile birlikte asıllarını da yanlarında getirmeleri gerekmektedir. (Aslı gibidir kaşesi Komisyon Başkanlığımızca vurularak onay yapılıp belge asılları adaya teslim edilecektir) Diğer istenen belgelerin ıslak imzalı suretlerinin getirilmesi gerekmektedir.
İl dışından evrak gönderecek olan adayların ise evraklarını APS (Hızlı Posta) aracılığı ile 15.12.2025 günü mesai bitiminden önce ulaşacak şekilde Küçükçekmece Adli Yargı İlk Derece Mahkemesi Adalet Komisyonu Başkanlığına göndermeleri gerekmektedir.
Evraklarını APS aracılığı ile il dışından gönderecek olan adaylar; istenilen evraklarda 2'şer nüsha fotokopilerine bulunduğu il adliyesinin Komisyon Başkanlığı aracılığı ile aslı gibidir yaptırmaları ya da noterden onaylatarak ulaştırmaları gerekmektedir. (Evrak asıllarını göndermeyiniz.) Diğer belgeler ıslak imzalı olarak gönderilecektir.
Postadaki gecikmeler veya diğer sebeplerle belirtilen tarihten sonra belge ibraz edenler ile eksik belge ibraz edenlerin yerleştirmeleri yapılmayacak olup, Adalet Bakanlığı Personel Genel Müdürlüğünün personel alım ilanında da belirtildiği üzere, sınav sonucunun ilanından itibaren kanuni bir mazereti olmaksızın 15 gün içerisinde istenilen belgeleri teslim etmeyenler ile aranılan şartları taşımadığı ve gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu anlaşılanların istihdamlarının yapılmayacağı, istihdam edilenlerden aranılan şartları taşımadığı ve gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu sonradan anlaşılanların da sözleşmelerinin feshedileceği bildirildiğinden, istenilen tüm belgelerin adaylar tarafından ivedilikle ibraz edilmesi gerekmektedir.
İlgililere ayrıca tebligat yapılmayacaktır. İşbu ilan tebliğ yerine sayılacaktır. İlanen duyurulur. 29.11.2025
BAŞKAN ÜYE ÜYE
NİHAİ SONUÇLARA GÖRE ASIL OLARAK BAŞARILI OLAN ZABIT KATİBİ ADAYLARININ TESLİM ETMESİ GEREKEN EVRAKLAR;
1) 2 Adet - Kariyer Kapısı Platformu üzerinden alınacak “Başvuru Bilgileri” çıktısı,
2) Adet - 2024 KPSS sonuç belgesi
3) 2 Adet - Öğrenim durum belgesi (Komisyon Başkanlığı ya da ilgili öğretim kurumu veya noterce onaylanmış onaylı örneği, yabancı ülkelerden alınmış öğrenim durumuna ilişkin belgelerde, belgenin yetkili kurumca kabul edildiğine ilişkin denklik belgesi)
4) Terhis belgesinin aslı veya askerlik şubelerinden alınacak 2 suret güncel tarihli ıslak imzalı askerlik durum belgesi (E-Devletten alınan barkodlu belgeler geçerli değildir) (Erkek adaylar için)
5) 2 Adet - Sağlıkla ilgili olarak görevini devamlı yapmaya engel bir durumu olmadığına dair yazılı beyan dilekçesi (İNDİRMEK İÇİN TIKLAYINIZ)
6) 2 Adet - Mal bildirim formu (İNDİRMEK İÇİN TIKLAYINIZ)
7) 2 Adet - Güvenlik soruşturması formu (Bilgisayarda eksiksiz doldurularak 2 adet çıktı alınıp resim yapıştırılıp, mavi tükenmez kalem ile imza atılacaktır) (İNDİRMEK İÇİN TIKLAYINIZ)
8) 2 Adet - Başka kurum ve kuruluşa karşı mecburi hizmetle yükümlü olmadığına dair beyan (İNDİRMEK İÇİN TIKLAYINIZ)
9) 2 Adet - Eş durum beyanı (Bekar adaylar da dolduracaktır) (İNDİRMEK İÇİN TIKLAYINIZ)
10) 2 Adet – Türkiye Cumhuriyeti kimlik kartı fotokopisi (Yaş tahsisi ve isim değişikliği yaptıranların, yaş tahsis ve isim değişikliğine dair karar örneğini eklemesi gerekmektedir)
11) 2 Adet - Biyometrik fotoğraf (Kılık kıyafet yönetmeliğine uygun arka fonu beyaz ve desensiz olmak üzere 6x9 ebatlarında son 6 ay içerisinde çekilmiş olmalıdır)
12) 2 Adet – Kamu görevlileri etik sözleşmesi (İNDİRMEK İÇİN TIKLAYINIZ)
13) 2 Adet - Feragat dilekçesi (Feragat etmek isteyen adaylarca doldurulacaktır. Feragat edecek adayların, diğer adayların atama işlemlerinin aksamaması adına mutlak surette ekteki feragat dilekçesi örneğini doldurarak, kimlik fotokopileri ile birlikte Başkanlığımıza ulaştırmaları gerekmektedir) (İNDİRMEK İÇİN TIKLAYINIZ)
NOTLAR:
1- Evraklarını elden teslim edecek olan adaylar; "Diploma, terhis belgesi gibi belgelerin 2'şer nüsha fotokopileri ile birlikte asıllarını da yanlarında getirmeleri gerekmektedir. (Aslı gibidir kaşesi Komisyon Başkanlığımızca vurularak onay yapılıp belge asılları adaya teslim edilecektir.)
2- Evraklarını APS aracılığı ile il dışından gönderecek olan adayların ise; diploma, terhis belgesi gibi belgelerin 2'şer nüsha fotokopilerine bulundukları yer Komisyon Başkanlıkları veya Cumhuriyet Başsavcılıklarınca aslı gibidir yaptırmaları ya da noterden onaylatarak tarafımıza ulaştırmaları gerekmektedir. (Diploma, terhis belgesi gibi belgelerin asıllarını göndermeyiniz.) İstenen diğer belgeler ise ıslak imzalı olarak gönderilecektir.
3- Evraklarını elden teslim edecek adayların Küçükçekmece Adliyesi 8. Kat Komisyon Başkanlığına bizzat gelmeleri gerekmektedir. Posta (APS) yoluyla gönderecek adaylar ise en geç 15.12.2025 tarihi mesai saati bitimine kadar ulaşacak şekilde Küçükçekmece Adlî Yargı İlk Derece Mahkemesi Adalet Komisyonu Başkanlığı 8. Kat 840 numaralı oda Küçükçekmece/İSTANBUL adresine Posta (APS) yapmaları gerekmektedir.
4- İstanbul içinde ikamet edenlerin evraklarını elden teslim etmeleri gerekmektedir.
5- Ayrıntılı bilgi için iletişim; 0212 411 51 00 (5630-5688-5689-5685-5686 nolu dahili hatlar)
Küçükçekmece Adli Yargı İlk Derece Mahkemesi Adalet Komisyonu Başkanlığı
Sınav sonucunu sorgulamak için tıklayınız.